OLearys till Handelskvarteret Valvet i centrala Karlstad

Randviken Fastigheter välkomnar Tigerholm Sportsbars, franchisetagare för O ́Learys till Handelskvarteret Valvet som ny hyresgäst. Tigerholm Sportsbars blir en av de större hyresgästerna i Valvet med en total lokalyta om ca 2900 kvm2 och planerar att öppna under hösten 2018.

”Det känns roligt att Tigerholm Sportsbar valt att flytta sin befintliga O ́Learysenhet i Karlstad till oss på Valvet samtidigt som de har valt att expandera enheten till ett Eventcenter. Vi på Randviken är övertygade om att detta kommer gynna både andra företagare, cityhandeln och besökarna till Valvet när Eventcentret slår upp portarna under hösten 2018” säger Jan Eriksson VD Randviken Fastigheter.

O ́Learys kommer bidra till en positiv omställning av gallerian och cityhandeln där det väntas bli mer liv och rörelse och samtidigt stärka handeln i centrala Karlstad. En större ombyggnation kommer påbörjas omgående för att sedan välkomna gästerna hösten 2018. ”Vår vision är att Valvet kommer bli den nya självklara mötesplatsen och ett upplevelsecentrum för boende i Karlstad” säger Jan Eriksson.

Enligt Louise Tigerholm, vd för Tigerholm Sportsbars, kommer det nya Eventcentret vara en kombination av en klassisk O’Learys med sport på skärmarna och god mat på borden, samtidigt som gästerna erbjuds en mängd olika aktiviteter. Där kommer finnas bowling, boule, minigolf och shuffleboard för att nämna några. O ́Learys kommer även ha en egen uteservering i anslutning till restaurangen vid Stora Torget.

Om Randviken
Randviken Fastigheter AB är ett fastighetsbolag som bildades 2017 och är idag främst verksamma i Stockholm, Mälardalen och Karlstad. Randviken utvecklar främst bostäder samt kommersiella fastigheter och är en långsiktig fastighetsägare.

Om Tigerholm Sportsbar
Tigerholm Sportsbars äger och driver ett flertal O ́Learys restauranger i Sverige och bygger nu sitt tredje Eventcenter i Karlstad. Tigerholm Sportsbars ingår i koncernen Tigerholm Group som är ett familjeägt investmentbolag med bas i

OLearys till Handelskvarteret Valvet i centrala Karlstad 20.02.18